Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 18 kwietnia 2013

Pozwól się znaleźć

Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał. Pan nie tylko nas zaprasza do przyjaźni, ale wręcz ciągnie Cię do Siebie. Wszystko, co robisz, co działasz, także to, co Ci się wydaje, że robisz, jest możliwe dzięki łasce Pana. Owszem, pozostawia Ci wolność, jednak znając naszą słabą naturę i częste zamiłowanie w świecie, daje zapewnienie, że jest blisko, że Jego łaska pociągnie nas do Niego, jeśli będziemy chcieli. Kto /we Mnie/ wierzy, ma życie wieczne. Jam jest chleb życia. W Roku Wiary w sposób szczególny kładziemy nacisk na osobisty wybór człowieka. Benedykt XVI napisał, że wiara jest decyzją, aby być z Panem i dopiero to bycie z Nim wprowadza nas w zrozumienie powodów, dla których się wierzy. Najpierw w wierze trzeba być z Panem, dopiero wtedy będziemy widzieć głębiej i szerzej '+' ks. Adam

1 komentarz:

  1. Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew ma życie wieczne , a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. Jezus

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form