Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 15 lipca 2013

Godny wybór

Jezus powiedział do swoich apostołów: Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową; i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy. Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. 
Prosimy Pana o pokój, a On przynosi miecz? Jezus jest niewątpliwie Księciem Pokoju. Nie On przynosi rozłam, ale Jego przyjście stawia ludzi przed konkretnym wyborem, którego nie da się obejść. Jedni więc idą za Nim, a inni odrzucają Go. Rozłam jest konsekwencją pierwszego nieposłuszeństwa. Jezusa nie da się pogodzić z grzechem. On ma być pierwszy i jedyny, nawet przed naszymi najbliższymi. Trudne słowa 'nie jest mnie godzien', ale chyba tak łatwiej zrozumieć, że liczy się tylko On. Zostaw to wszystko, co należy do tego świata i dokonaj słusznego wyboru '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form