Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 18 lipca 2013

Jestem

Mojżesz rzekł do Boga: Oto pójdę do Izraelitów i powiem im: Bóg ojców naszych posłał mię do was. Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć? Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: JESTEM, KTÓRY JESTEM. 
Najkrótsze, najprostsze i niezmienne wezwanie Boga - On po prostu Jest. Co to znaczy dla Ciebie? Pan istnieje poza czasem, cały czas jest, dla Niego liczy się wieczne teraz. Nie dzień po dniu, minuta po minucie, ale nieustanne teraz. Pan wie wszystko, bo wszystko jest teraz. Wie, czego potrzebujesz, bo zna Cię teraz. Wie, co się wydarzy, bo dla Niego to jest teraz. Zaufaj Mu, powierz Mu swe życie, tak po prostu, teraz '+' ks. Adam
P.S. Dzisiaj 5. rocznica nawiedzenia Matki Bożej. Niech ten dzień będzie dniem wdzięczności.

1 komentarz:

  1. Powierzam Ci ,Panie moje życie ,sam wiesz ,jak mi jest ciężko , smutno i zle...Jedno ,co mi pozwala żyć ,to myśl ,że TY mnie nie zawiedziesz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form