Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 7 lipca 2013

Niecierpliwa tęsknota

Powiedział też do nich: żniwo wprawdzie wielkie, ale robotników mało; proście więc Pana żniwa, żeby wyprawił robotników na swoje żniwo. Idźcie, oto was posyłam jak owce między wilki. Nie noście z sobą trzosa ani torby, ani sandałów; i nikogo w drodze nie pozdrawiajcie! 
Bł. M. Teresa z Kalkuty poleciła, aby w kaplicy każdego domu Sióstr Misjonarek Miłości umieścić pod krzyżem słowo: Pragnę. Jezus pragnie ludzkiej miłości, tęskni za człowiekiem. To zadziwiające, jak bardzo Bóg pragnie człowieka. Z głoszeniem tej prawdy nie wolno zwlekać. Dlatego Pan Jezus wzywa nas dzisiaj, abyśmy nie zwlekali, byśmy na drogę naszej wiary nie zabierali osób i rzeczy, które mogą nas przywiązywać do tego świata. Ewangeliczne sandały zapewniają minimum ochrony i komfortu pieszemu, a pozdrowienia służą nawiązaniu ciepłych, emocjonalnych relacji z otaczającymi ludźmi. Tego wszystkiego mamy się wystrzegać, by nie stało się dla nas zbędnym ciężarem spowalniającym nas na drodze do Boga. Słychać tu echo  słów: Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Jedyną więc tęsknotą ucznia Chrystusa ma stawać się tęsknota za Bogiem. Radosnego świętowania dnia Pańskiego '+' ks. Adam
P.S. No i oczywiście dobrej kawy, a jakże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form