Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 2 października 2013

Z Aniołami...

Tak mówi Pan: Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Nie sprzeciwiaj się mu w niczym, gdyż nie przebaczy waszych przewinień, bo imię moje jest w nim. Jeśli będziesz wiernie słuchał jego głosu i wykonywał to wszystko, co ci polecam, będę nieprzyjacielem twoich nieprzyjaciół i będę odnosił się wrogo do odnoszących się tak do ciebie.
Gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości, to przypominam, że dziś w Kościele oddajemy cześć naszym Aniołom Stróżom. Pan dał nam pomoc na drodze do nieba. Nasi Aniołowie idą razem z nami, otwierając nas na Bożą miłość. Jest to bardzo ważne, byś tworzył z Twoim Aniołem przyjacielską więź, byś nie zasmucał Go swoją obojętnością, ani tym bardziej grzechem, byś razem z Nim wychwalał Pana i razem z Nim przemieniał ten świat. Podziękuj dziś Bogu za Anioła Stróża '+' ks. Adam

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form