Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 6 kwietnia 2014

Pan sam ożywia umarłych

Tak mówi Pan Bóg: "Oto otwieram wasze groby i wydobywam was z grobów, ludu mój, i wiodę was do kraju Izraela, i poznacie, że Ja jestem Pan, gdy wasze groby otworzę i z grobów was wydobędę, ludu mój. Udzielę wam mego ducha po to, byście ożyli, i powiodę was do kraju waszego, i poznacie, że Ja, Pan, to powiedziałem i wykonam", mówi Pan Bóg.
Ostatnio dosyć często zdarza mi się słyszeć: 'próbuję być lepszym', 'staram się coś zmienić', 'pracuję nad sobą'. I jakoś tak naiwnie to wygląda wobec dzisiejszego zapewnienia naszego Pana: Oto otwieram wasze groby i wydobywam was z grobów, ludu mój. Jeśli się coś zmienia w Twoim życiu, to tylko dlatego, że przyjąłeś łaskę Pana. To On zmienia nasze życie; zmienia to za mało powiedziane. On otwiera grób Twojego serca i wydobywa Cię stamtąd, żebyś nie tkwił w zgniliźnie i smrodzie. Jesteś stworzony do miłości i do wolności, a nie śmierci za życia. Przyjmij dar Ducha, abyś żył prawdziwie, nie według myśli i logiki tego świata, ale zgodnie z wolą Pana. Dzisiaj jest czas, by porzucić swoje myślenie, by zaryzykować dla Pana '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form