Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 21 maja 2014

Więcej Ciebie

Jezus powiedział do swoich uczniów: Ja jestem prawdziwym krzewem winnym, a Ojciec mój jest tym, który uprawia. Każdą latorośl, która we Mnie nie przynosi owocu, odcina, a każdą, która przynosi owoc, oczyszcza, aby przynosiła owoc obfitszy. Wy już jesteście czyści dzięki słowu, które wypowiedziałem do was. Wytrwajcie we Mnie, a Ja /będę trwał/ w was. Podobnie jak latorośl nie może przynosić owocu sama z siebie - o ile nie trwa w winnym krzewie - tak samo i wy, jeżeli we Mnie trwać nie będziecie. Ja jestem krzewem winnym, wy - latoroślami. Kto trwa we Mnie, a Ja w nim, ten przynosi owoc obfity, ponieważ beze Mnie nic nie możecie uczynić. Ten, kto we Mnie nie trwa, zostanie wyrzucony jak winna latorośl i uschnie. I zbiera się ją, i wrzuca do ognia, i płonie. Jeżeli we Mnie trwać będziecie, a słowa moje w was, poproście, o cokolwiek chcecie, a to wam się spełni. Ojciec mój przez to dozna chwały, że owoc obfity przyniesiecie i staniecie się moimi uczniami.
Trwanie w Chrystusie jest naszym podstawowym powołaniem. Nie czekaj na lepszy czas, wmawiając sobie, że trzeba się lepiej przygotować, że jeszcze parę rzeczy wypadałoby zmienić itd. Z takim myśleniem nie pozwolisz działać łasce Pana. Jedyne potrzebne przygotowanie to nasza chęć, wola, pragnienie spotkania Jezusa. Wszystkie zmiany, owoce, efekty mają rodzić się z więzi z Panem, a nie jako zasługiwanie na nią. Wiem, że chciałbyś zachować świadomość, że postarałeś się maksymalnie, by uradować Boga, ale najpierw to On obdarza radością, byśmy mogli rodzić radość. Wszystko, co czynisz poza Panem, nadaje się tylko na spalenie. A przecież nie o to Ci chodzi. Złącz swoją wolę z wolą Jezusa, a resztę pozostaw '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form