Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 22 czerwca 2014

Wysławiajcie Pana

Słyszałem oszczerstwo wielu: Trwoga dokoła! Donieście, donieśmy na niego! Wszyscy zaprzyjaźnieni ze mną wypatrują mojego upadku: Może on da się zwieść, tak że go zwyciężymy i wywrzemy swą pomstę na nim! Ale Pan jest przy mnie jako potężny mocarz; dlatego moi prześladowcy ustaną i nie zwyciężą. Będą bardzo zawstydzeni swoją porażką, okryci wieczną i niezapomnianą hańbą. Panie Zastępów, Ty, który doświadczasz sprawiedliwego, patrzysz na nerki i serce, dozwól, bym zobaczył Twoją pomstę nad nimi. Tobie bowiem powierzyłem swą sprawę. Śpiewajcie Panu, wysławiajcie Pana! Uratował bowiem życie ubogiego z ręki złoczyńców.
Niesamowita pewność płynie z ust proroka Jeremiasza. Zachęcam Cię do zapoznania się z jego niezwykłą osobą. Kiedy zważy się na trudne i bolesne koleje jego losu, wtedy ze zdwojoną siłą uderza jego zaufanie. Właśnie, po ludzku sądząc, w sytuacji klęski, wyznaje wiarę: wysławiajcie Pana, bo On uratował ubogiego! Patrzysz teraz na swoje życie. Ile razy wykrzyczałeś: wysławiajcie Pana? I nie ma się co zastawiać trudnym położeniem. Chrystus działa tu i teraz, nie ma co czekać na inny czas. Teraz masz czas, by oddać Bogu chwałę '+' ks. Adam

1 komentarz:

  1. "Cóż mogę oddać Panu
    Za wszystko czym mnie obdarzył?
    Wezmę, podniosę
    wezmę, podniosę
    Kielich Zbawienia
    I będę wzywał imienia Pańskiego"
    Refren do psalmu 116 to pierwsze co przyszło mi wyśpiewać....
    Dziękuje Bogu za Dar tego bloga, a księdzu za codzienne wsparcie i/lub naukę.
    Bóg zapłać!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form