Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 23 sierpnia 2014

Ujrzeć chwałę Pana

Anioł poprowadził mię ku bramie, która skierowana jest na wschód. I oto chwała Boga Izraela przyszła od wschodu, a głos Jego był jak szum wielu wód, a ziemia jaśniała od Jego chwały. Było to widzenie równe temu, które oglądałem wtedy, gdy przyszedł, by zniszczyć miasto, widzenie równe temu, które oglądałem nad rzeką Kebar. I upadłem na twarz. A chwała Pańska weszła do świątyni przez bramę, która skierowana była ku wschodowi. Wtedy uniósł mię duch i zaniósł mię do wewnętrznego dziedzińca. - A oto świątynia pełna była chwały Pańskiej. I usłyszałem, jak ktoś mówił do mnie od strony świątyni, podczas gdy ów mąż stał jeszcze przy mnie. Rzekł do mnie: Synu człowieczy, to jest miejsce tronu mojego, miejsce podstawy mych stóp, gdzie chcę na wieki mieszkać pośród Izraelitów.
Ujrzeć chwałę Pańską - niesamowite. Wiesz, podpowiem Ci prostą drogę. Spójrz wgłąb siebie, w swoje serce. Jesteś świątynią Ducha Świętego, zostałeś namaszczony Duchem Świętym. Bądź wytrwały, z pokorą wpatruj się w swoje wnętrze. Ty też, jak prorok Ezechiel, upadniesz na twarz i oddasz cześć Bogu. On jest bliżej niż myślisz. On naprawdę przychodzi '+' ks. Adam

P.S. Kochani, dziś wielki dzień. Gromadzimy się pod hasłem 'Słowo stało się Ciałem'. Uwielbiamy Jezusa, który chce być Bogiem z nami. Zabieram każdego z Was, imiennie i anonimowo, i proszę, by Pan napełnił Was swoją chwałą, by objawił Wam swoją miłość. Dziś naprawdę wydarzą się cuda. Łączmy się we wspólnej modlitwie.

Poniżej ostatnie przygotowania:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form