Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 23 listopada 2014

Prawdziwe królowanie

Albowiem tak mówi Pan Bóg: Oto Ja sam będę szukał moich owiec i będę miał o nie pieczę. Jak pasterz dokonuje przeglądu swojej trzody, wtedy gdy znajdzie się wśród rozproszonych owiec, tak Ja dokonam przeglądu moich owiec i uwolnię je ze wszystkich miejsc, dokąd się rozproszyły w dni ciemne i mroczne. Ja sam będę pasł moje owce i Ja sam będę je układał na legowisko - wyrocznia Pana Boga. Zagubioną odszukam, zabłąkaną sprowadzę z powrotem, skaleczoną opatrzę, chorą umocnię, a tłustą i mocną będę ochraniał. Będę pasł sprawiedliwie. Do was zaś, owce moje, tak mówi Pan Bóg: Oto Ja osądzę poszczególne owce, barany i kozły.
Królowanie Chrystusa jest służbą miłości. Zapominają o tym ci wszyscy, którzy szukają nowych, zewnętrznych form i przejawów jezusowego królowania. Jezus nie chce taniego rozgłosu. To On sam najpierw troszczy się o nas. To On wkracza w historię człowieka, w dni mroczne i ciemne, by przynieść nam nowe, prawdziwe Światło. Nieustannie czuwa w bardzo czuły sposób nad swoją owczarnią. To jest właśnie królowanie Boga - czuła troska, przepełniona miłością i miłosierdziem '+' ks. Adam

P.S. Radosnego i autentycznego świętowania Uroczystości Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata. Uwierz, że Ty też masz udział w tym królowaniu. W linku poniżej mała niespodzianka :)

http://em.kielce.pl/informacje/item/6223

4 komentarze:

  1. WOW. To się nazwa rozwój!

    OdpowiedzUsuń
  2. a propozycja na adwent się nie otwiera:( dociekliwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jakiś błąd u Ciebie, sprawdziłem przed chwilą wszystko gra. Link działa. Mogę przesłać na mail

      Usuń
  3. Mnie sie otworzylo bez problemu:)Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form