Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 13 maja 2015

Nie mówić od siebie

Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek usłyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam objawi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego weźmie i wam objawi.
Pan jest niesamowitym Wychowawcą. Choć chce Się dawać w pełni, i to zawsze, to liczy się z ludzkim ograniczeniem. Człowiek nie od razu potrafi docenić Boże dary. Potrzebne jest światło Ducha Świętego, aby wiara nie była naszym oczekiwaniem czy wyobrażeniem, a dotyczy to zwłaszcza ludzi wierzących i będących blisko Jezusa. Zbyt łatwo się przyzwyczajamy, zbyt szybko łudzimy się, że wiele zależy od nas. W pewnym sensie, my też mamy postępować na wzór Ducha, aby nie mówić od siebie, nie działać od siebie, ale brać od Boga '+' ks. Adam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form