Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 28 maja 2015

Nowe przymierze

Oto nadchodzą dni - wyrocznia Pana - kiedy zawrę z domem Izraela i z domem judzkim nowe przymierze. Nie jak przymierze, które zawarłem z ich przodkami, kiedy ująłem ich za rękę, by wyprowadzić z ziemi egipskiej. To moje przymierze złamali, mimo że byłem ich Władcą - wyrocznia Pana. Lecz takie będzie przymierze, jakie zawrę z domem Izraela po tych dniach - wyrocznia Pana: Umieszczę swe prawo w głębi ich jestestwa i wypiszę na ich sercu. Będę im Bogiem, oni zaś będą Mi narodem. I nie będą się musieli wzajemnie pouczać jeden mówiąc do drugiego: Poznajcie Pana! Wszyscy bowiem od najmniejszego do największego poznają Mnie - wyrocznia Pana, ponieważ odpuszczę im występki, a o grzechach ich nie będę już wspominał.
Dziś święto Jezusa Chrystusa, Najwyższego i Wiecznego Kapłana - ma nam przypominać, że Ofiara Pana jest skuteczna i nieskończona. Bóg nie wspomina na grzechy, bo przed Jego Obliczem wznosi się nieustannie miła woń Ofiary Syna. Uwierz, że Pan gładzi Twój grzech, a na Twoim sercu jest wyryte niezatarte znamię przynależności do Boga. Nie zapominaj o tym, nie daj sobie wmówić, że jest inaczej. Dzisiaj szczególnie CI błogosławię '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form