Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 31 maja 2015

O błogosławiona Trójco!

Jedenastu uczniów udało się do Galilei na górę, tam gdzie Jezus im polecił. A gdy Go ujrzeli, oddali Mu pokłon. Niektórzy jednak wątpili. Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata.
Św. Augustyn miał mieć sen. Przechadzając się po plaży, zobaczył małego chłopca, przelewajacego muszla wodę z morza do małego dołka, który sam wykopał. Spytał chłopca, co robi. Ten odpowiedział, że przelewa morze. Kiedy Augustyn z uśmiechem zaprotestował - 'Nie jest to możliwe, nie da się tego wykonać'; chłopiec odparł: 'Prędzej ja przeleję morze do tego dołka, niż Ty zrozumiesz tajemnicę Trójcy Świętej'. I w sumie można by na tym zakończyć. Dzisiejsza uroczystość Trójcy Przenajświętszej to nie czas na zrozumienie, objęcie rozumem tej tajemnicy, ile na pogłębienie naszej więzi z każdą z Osób i z całą Jednością Trójcy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form