Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 7 czerwca 2015

Kto ci powiedział?

Pan Bóg zawołał na mężczyznę i zapytał go: Gdzie jesteś? On odpowiedział: Usłyszałem Twój głos w ogrodzie, przestraszyłem się, bo jestem nagi, i ukryłem się. Rzekł Bóg: Któż ci powiedział, że jesteś nagi? Czy może zjadłeś z drzewa, z którego ci zakazałem jeść? Mężczyzna odpowiedział: Niewiasta, którą postawiłeś przy mnie, dała mi owoc z tego drzewa i zjadłem. Wtedy Pan Bóg rzekł do niewiasty: Dlaczego to uczyniłaś? Niewiasta odpowiedziała: Wąż mnie zwiódł i zjadłam. Wtedy Pan Bóg rzekł do węża: Ponieważ to uczyniłeś, bądź przeklęty wśród wszystkich zwierząt domowych i polnych; na brzuchu będziesz się czołgał i proch będziesz jadł po wszystkie dni twego istnienia. Wprowadzam nieprzyjaźń między ciebie a niewiastę, pomiędzy potomstwo twoje a potomstwo jej: ono zmiażdży ci głowę, a ty zmiażdżysz mu piętę.
Na czym polega nieszczęście grzechu? Wykrzywia obraz Boga - człowiek zaczyna się Go bać, chowa się przed Ojcem. Hebrajskie słowo 'satan' znaczy oskarżyciel. Tak działa zły duch. Najpierw kusi mirażami szczęścia, a kiedy człowiek ulegnie, oskarża go przed Bogiem. Wmawia człowiekowi, że nie jest godzien stać przed Stwórcą, że Bóg ukarze go sromotnie, że życie nie ma sensu. A Pan nieustannie pyta: kto ci powiedział, że jesteś nagi? To nie Bóg wypomina nam grzechy i zdrady. To zły duch próbuje wedrzeć się w każdą szczelinę naszej więzi z Panem, by udowodnić, że jest wielki. Obecność Jezusa przynosi pokój, a nie lęk; otwiera na prawdę, a nie na zakłamanie; a przede wszystkim otacza miłością, a nie zdradą '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form