Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 6 grudnia 2015

Źródło dobra

Zawsze w każdej modlitwie, zanoszę prośbę za was wszystkich - z powodu waszego udziału w [szerzeniu] Ewangelii od pierwszego dnia aż do chwili obecnej. Mam właśnie ufność, że Ten, który zapoczątkował w was dobre dzieło, dokończy go do dnia Chrystusa Jezusa. Albowiem Bóg jest mi świadkiem, jak gorąco tęsknię za wami wszystkimi [ożywiony] miłością Chrystusa Jezusa. A modlę się o to, aby miłość wasza doskonaliła się coraz bardziej i bardziej w głębszym poznaniu i wszelkim wyczuciu dla oceny tego, co lepsze, abyście byli czyści i bez zarzutu na dzień Chrystusa, napełnieni plonem sprawiedliwości, [nabytym] przez Jezusa Chrystusa ku chwale i czci Boga.
Kiedy jak kiedy, ale w Adwencie to konieczne! Konieczne jest przypomnieć sobie, skąd wyszliśmy i gdzie zmierzamy. To Chrystus zapoczątkował w nas dobre dzieło i Sam go dokona. Zauważyłeś? DOBRE dzieło. Twoje życie jest dobrym dziełem, Ty jesteś dobrym dziełem Pana. Powtórz to sobie na głos. Nie chodzi tu o jakieś pseudoterapeutyczne techniki. To prawda, którą masz napełniać siebie. Nie wydasz dobrych owoców, opierając się na swoim działaniu i swojej aktywności. Tylko Pan jest źródłem dobra '+' ks. Adam

P.S. Odmów koronkę za osoby konsekrowane. Pomedytuj nad dzisiejszym fragmentem Ewangelii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form