Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 16 czerwca 2019

Tylko na chwilę


Jezus powiedział swoim uczniom: ”Jeszcze wiele mam wam do powiedzenia, ale teraz jeszcze znieść nie możecie. Gdy zaś przyjdzie On, Duch Prawdy, doprowadzi was do całej prawdy. Bo nie będzie mówił od siebie, ale powie wszystko, cokolwiek słyszy, i oznajmi wam rzeczy przyszłe. On Mnie otoczy chwałą, ponieważ z mojego weźmie i wam oznajmi. Wszystko, co ma Ojciec, jest moje. Dlatego powiedziałem, że z mojego bierze i wam objawi”.
Czego nie można znieść? Sądzę, że lista byłaby naprawdę dłuuuga. Ale nie o naszą ludzką listę tu chodzi. Co raz częściej, w rozmowach z innymi, słyszę pewien ból, wątpliwość, rozdźwięk. Bierze się tu próby włożenia Bożej optyki w ludzkie ramy lub w ogóle zapomnienia, że ten świat nie jest jedynym. Pan chce nas wprowadzić w Jego Królestwo. I dlatego daje dar Ducha, który doprowadza nas do całej prawdy, właśnie tej prawdy, o której tak często zapominamy lub ją wykrzywiamy. Wołamy dzisiaj: przyjdź Duchu Prawdy i daj nam jasne poznanie, że jesteśmy tu tylko na chwilę '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form