Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 3 czerwca 2019

Tylko Panu


Uczniowie rzekli do Jezusa: „Oto teraz mówisz otwarcie i nie opowiadasz żadnej przypowieści. Teraz wiemy, że wszystko wiesz i nie trzeba, aby Cię kto pytał. Dlatego wierzymy, że od Boga wyszedłeś”. Odpowiedział im Jezus: „Teraz wierzycie? Oto nadchodzi godzina, a nawet już nadeszła, że się rozproszycie każdy w swoją stronę, a Mnie zostawicie samego. Ale Ja nie jestem sam, bo Ojciec jest ze Mną. To wam powiedziałem, abyście pokój we Mnie mieli. Na świecie doznacie ucisku, ale miejcie odwagę: Jam zwyciężył świat”.
Dzisiejsza Ewangelia stawia przed nami dosyć trudne pytanie o naszą wierność w sytuacjach kryzysowych. Wtedy, gdy jesteśmy pewni, jak apostołowie, swojej sytuacji, gdy niemal wszystko jest oswojone, poukładane, zabezpieczone, może pojawić się godzina, gdy wszystko obróci się w pył. Pomyśl o swoich niewiernościach, o swoich rozproszeniach i odejściach. Nie chodzi o to, byś sobie dołożył, ale być ufał tylko Panu. On jest dla nas najpewniejszym zabezpieczeniem '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form