Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 10 sierpnia 2019

Poświęcić życie


Jezus powiedział do swoich uczniów: "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto miłuje swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał Mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec".
To dziwne, że z lęku przed samotnością człowiek robi czasem wszystko, żeby jednak samotnym pozostać. Patrzenie na siebie, myślenie o sobie, skupienie na swoim. A Pan pokazuje drogę rozwoju. Chcesz wzrastać, nie bój się poświęcać swojego życia dla innych. Nie bój się służyć. Nawet jeśli inni Cię wykorzystają, Ty pozostaniesz wolny i to Ty doświadczysz szczególnego błogosławieństwa '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form