Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 4 czerwca 2013

Czyj Ty jesteś?

Czy wolno płacić podatek Cezarowi, czy nie? Mamy płacić czy nie płacić?”. Lecz On poznał ich obłudę i rzekł do nich: „Czemu Mnie wystawiacie na próbę? Przynieście Mi denara; chcę zobaczyć”. Przynieśli, a On ich zapytał: „Czyj jest ten obraz i napis?”. Odpowiedzieli Mu: „Cezara”. Wówczas Jezus rzekł do nich: „Oddajcie więc Cezarowi to, co należy do Cezara, a Bogu to, co należy do Boga”. I byli pełni podziwu dla Niego. Pewna pani opowiadała mi kiedyś: Ja to tak, proszę księdza, lubię w niedzielę do kościółka rano na mszę, bo potem mam więcej czasu na zakupy. A przecież Bogu, co boskie...
Śmiej się, śmiej. Myślę, że w całej tej kwestii przesuwamy zbytni akcent na to, co się należy Bogu, a co współczesnym cezarom. Natomiast kluczowe jest tu pytanie Jezusa, dotyczące przyniesionego denara: czyj jest ten obraz i napis? Pytanie, bardziej niż do pieniądza, odnosi się do Ciebie. Kiedy zobaczysz, jaki obraz nosisz w sobie, jaki napis widnieje na Twej twarzy i sercu, problem dzielenia wszystkiego między Boga i cezara nie będzie miał znaczenia. Na Twym sercu ma być widoczny czytelny podpis Boga, a z takim sercem, co się oddaje Bogu, a co światu '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form