Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 5 kwietnia 2020

Posłuszny aż do śmierci


Nie zasłoniłem mojej twarzy przed zniewagami i wiem, że nie doznam wstydu. Pan Bóg mnie obdarzył językiem wymownym, bym umiał przyjść z pomocą strudzonemu przez słowo krzepiące. Każdego rana pobudza me ucho, bym słuchał jak uczniowie. Pan Bóg otworzył mi ucho, a ja się nie oparłem ani się nie cofnąłem. Podałem grzbiet mój bijącym i policzki moje rwącym mi brodę. Nie zasłoniłem mej twarzy przed zniewagami i opluciem. Pan Bóg mnie wspomaga, dlatego jestem nieczuły na obelgi, dlatego uczyniłem twarz moją jak głaz i wiem, że wstydu nie doznam.
Moc cierpiącego Sługi Jahwe opiera się na głębokiej relacji z Najwyższym. Jest relacja posłuszeństwa. Bóg najpierw otwiera uszy swego Sługi. Sługa nie tylko słyszy, ale i słucha, pozostaje posłuszny. A to posłuszeństwo daje Mu siłę, by stanąć wobec zła. Obelgi, drwiny, zniewagi, bicie nie są w stanie dotknąć Serca napełnionego łaską. I świat tego nie rozumie, więc albo się ciągle czegoś boi, albo kpi i wyszydza, demonstrując swą pozorną wyższość. Nasza zaś siła nie jest w środkach świata, ale w posłuszeństwie Bogu. I o to teraz szczególnie zadbajmy, zwłaszcza w tym świętym czasie Wielkiego Tygodnia '+' ks. Adam

1 komentarz:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=IWw8gz1XuA0&list=RDIWw8gz1XuA0&start_radio=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form