Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 20 lipca 2023

Jak Jezus

Jezus przemówił tymi słowami: "Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem słodkie jest moje jarzmo, a moje brzemię lekkie".
Droga, którą wskazuje nam Pan Jezus nie jest radą dobrego wujka. Tak naprawdę Jezus wskazuje nam swoją drogę, czy lepiej powiedzieć, swoje ślady na drogach naszego życia. Nie mamy być cisi i pokorni w ogóle, ale cisi i pokorni jak Jezus. I to 'jak Jezus' jest kluczowe dla naszej wiary. Nie robimy czegoś, bo lubimy, bo wypada, bo tak się robi. Jeśli możemy zrobić cokolwiek to tylko jak Jezus '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form