Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 21 sierpnia 2014

Czy zechcesz?

Chcę uświęcić wielkie imię moje, które zbezczeszczone jest pośród ludów, zbezczeszczone przez was pośród nich, i poznają ludy, że Ja jestem Pan - wyrocznia Pana Boga - gdy okażę się Świętym względem was przed ich oczami. Zabiorę was spośród ludów, zbiorę was ze wszystkich krajów i przyprowadzę was z powrotem do waszego kraju, pokropię was czystą wodą, abyście się stali czystymi, i oczyszczę was od wszelkiej zmazy i od wszystkich waszych bożków. I dam wam serce nowe i ducha nowego tchnę do waszego wnętrza, odbiorę wam serce kamienne, a dam wam serce z ciała. Ducha mojego chcę tchnąć w was i sprawić, byście żyli według mych nakazów i przestrzegali przykazań, i według nich postępowali. Wtedy będziecie mieszkać w kraju, który dałem waszym przodkom, i będziecie moim ludem, a Ja będę waszym Bogiem.
Jezus daje Ci swojego Ducha, byś wreszcie zaczął żyć nowym życiem. To niesamowite, że Pan nieustannie dobija się do Twojego serca. Nie musisz żyć tak jak do tej pory. Nie musisz powtarzać tych samych doświadczeń, tych samych błędów, nie musisz być tym samym człowiekiem. Pan daje Ci Ducha, byś doświadczył nowości, nowości, która się nie starzeje, która nie traci swojej świeżości, która jest początkiem całkiem innego życia. Czy zechcesz?
Dzisiejsze czytania nabierają nowego znaczenia, tu, na rekolekcjach. Bo Pan ciągle przypomina, kto jest najważniejszy, że zawsze można więcej i lepiej, że tylko dzięki łasce jesteśmy tym, czym jesteśmy. Czekam tu na część z Was, a resztę mam przy sobie. Z błogosławieństwem '+' ks. Adam

P.S. Poniżej dowód, że jest też czas na małe przyjemności, o czym z radością informuję :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form