Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 17 kwietnia 2016

Prawdziwy wróg

Moje owce słuchają mego głosu, a Ja znam je. Idą one za Mną i Ja daję im życie wieczne. Nie zginą one na wieki i nikt nie wyrwie ich z mojej ręki. Ojciec mój, który Mi je dał, jest większy od wszystkich. I nikt nie może ich wyrwać z ręki mego Ojca. Ja i Ojciec jedno jesteśmy.
W języku Biblii 'znać kogoś' to mieć z nim osobistą i głęboką relację. Jest ona możliwa dlatego, że Pan pierwszy mówi do człowieka. Relacja zaczyna się od Słowa, Bóg uczy nas rozpoznawać Jego głos. Dzięki temu możemy iść pewnie wyznaczaną drogą. Należymy do Pana i nic tego nie zmieni, choć niestety sami możemy z tego zrezygnować. Nic na świecie nie jest nas w stanie oderwać od Boga, poza nami samymi. To my możemy stać się swoim największym wrogiem. Dziwne! Z błogosławieństwem '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form