Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

W Twojej światłości

Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto kocha swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał Mi służyć, niech idzie na Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec.
Tylko w Bożej perspektywie możemy widzieć w prawdzie. Psalmista zawoła: w Twojej światłości oglądamy światło. Trudno, nam 'ziemianom', przestawić się na tę perspektywę. Wciąż czujemy w sobie potrzebę, by zbadać, by zmierzyć, by wiedzieć na pewno. Śmieszne to trochę, bo przecież nawet sekunda nie należy do nas. A jednak wciąż jesteśmy popychani, by rzucać się z motyką na słońce. Trzeba zatem, nie zwlekając już dłużej, podjąć decyzję, trzeba zaryzykować, inaczej nic z tego nie będzie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form