Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 13 grudnia 2017

Bóg nad nami



Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.
Chyba zbyt często skupiamy się na jarzmach. Nawet lubimy kojarzyć życie z cierpieniem, z walką, z problemami. Owszem, nie unikniemy ciężaru tego świata, ale nie ono jest naszym powołaniem. Przed prawdą tego świata nie uciekniemy, ale nawet nie ma potrzeby. Bo prawda, wbrew pozorom, nie jest okrutna, ani bolesna. Bóg czuwa nad nami i to się liczy '+' ks. Adam

1 komentarz:

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form