Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 21 lipca 2018

Czas na powołanie


Faryzeusze wyszli i odbyli naradę przeciw Jezusowi, w jaki sposób Go zgładzić. Gdy Jezus dowiedział się o tym, oddalił się stamtąd. A wielu poszło za Nim i uzdrowił ich wszystkich. Lecz im surowo zabronił, żeby Go nie ujawniali. Tak miało się spełnić słowo proroka Izajasza: „Oto mój Sługa, którego wybrałem, umiłowany mój, w którym moje serce ma upodobanie. Położę ducha mojego na Nim, a On zapowie prawo narodom. Nie będzie się spierał ani krzyczał, i nikt nie usłyszy na ulicach Jego głosu. Trzciny zgniecionej nie złamie ani knota tlejącego nie dogasi, aż zwycięsko sąd przeprowadzi. W Jego imieniu narody nadzieję pokładać będą”.
Jedyną odpowiedzią na zło może być dobro. Faryzeusze knują diabelski plan przeciw Synowi Bożemu, a On nadal wypełnia Swa misję: uczy, uzdrawia, uwalnia, zbawia. Nie ma miejsca ani czasu na wymówki w naszym życiu. Wyszukiwanie różnych usprawiedliwień zabiera nam naprawdę mnóstwo energii. A przecież czas tego życia jest skończony. I dlatego nie warto tracić czas na bzdury. Idź i wypełniaj z mocą powołanie, którym Cię Pan obdarzył '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form