Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 19 lipca 2018

Słodka obecność Pana


W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: „Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem łagodny i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie”.
Słodkie jarzmo? Nie brzmi za ciekawie. A jednak! Pan potrafi nadać sens wszystkiemu i sprawić, że nawet jarzmo codziennego znoju staje się słodkim pragnieniem. Bo nie w cierpieniu, nie w trudzie jest smak, ale w Panu, który owo cierpienie bierze na Swoje ramiona. I dlatego Jezus wzywa, by nie uciekać od problemów, od bólu, od smutku, bo nawet w tym możemy odnaleźć słodką obecność Jezusa '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form