Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 30 kwietnia 2019

Wierni do końca


Jezus powiedział do swoich uczniów: „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Ten, kto miłuje swoje życie, traci je, a kto nienawidzi swego życia na tym świecie, zachowa je na życie wieczne. A kto by chciał Mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli kto Mi służy, uczci go mój Ojciec”.
Przy dzisiejszym kulcie fałszywej nieśmiertelności, ciężko zrozumieć i przyjąć naukę o obumieraniu dla życia. Benedykt XVI trafnie uczył, że dziś, nawet my wierzący, wołamy 'chcemy żyć tu i teraz, bo nie wiemy, co będzie potem'. Ratunkiem dla nas nie są wyrocznie i światowe proroctwa, ale słowo Pana. Jeśli decydujemy się pość za Jezusem, to pozostańmy wierni. W drobiazgach. I tyle '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form