Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 19 maja 2019

Boża moc


Po wyjściu Judasza z wieczernika Jezus powiedział: ”Syn Człowieczy został teraz uwielbiony, a w Nim został Bóg uwielbiony. Jeżeli Bóg został w Nim uwielbiony, to Bóg uwielbi Go także w sobie samym, i zaraz Go uwielbi. Dzieci, jeszcze krótko - jestem z wami. Będziecie Mnie szukać, ale - jak to Żydom powiedziałem, tak i teraz wam mówię - dokąd Ja idę, wy pójść nie możecie. Daję wam przykazanie nowe, abyście się wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem; żebyście i wy tak się miłowali wzajemnie. Po tym wszyscy poznają, żeście uczniami moimi, jeśli będziecie się wzajemnie miłowali”.
Mowa Jezusa, będąca sednem Ewangelii, rozpoczyna się po wyjściu Judasza, a więc po doświadczeniu pozornego triumfu zła. Czy Judasz musiał zdradzić, żeby zaczęła się odkupieńcza Ofiara? Nie. Ale skoro tak się stało, na skutek ludzkiej wolności i diabelskiego działania, Pan okazuje swą moc właśnie w tym, co jest. Pan nie zostawia nas samym sobie. Każda przestrzeń naznaczona złem, zostaje dotknięta Jego uzdrawiającą mocą '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form