Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 27 maja 2019

Mocą Pocieszyciela


Jezus powiedział do swoich uczniów: „Gdy przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku. To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem”.
Czy Pan ześle nam swego Ducha, by Ten osuszył nasze łzy? Tak. Ale to nie jedyna, ani nawet nie główna rola Ducha Świętego. Jezus posyła Go, aby tajemnica zmartwychwstania mogła dokonać się także w nas samych. To nie nasze czyny, nie nasze słowa, nie nasze gesty, nie nasze nawracanie się zasługują na łaskę Pana. To Duch Święty czyni je miłymi w oczach Bożych i sprawia, że mogą one włączyć się Ofiarę Krzyża '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form