Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 2 marca 2014

Nie zapomni

Mówił Syjon: Pan mnie opuścił, Pan o mnie zapomniał. Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu, ta, która kocha syna swego łona? A nawet, gdyby ona zapomniała, Ja nie zapomnę o tobie.
I Ty też mówisz: Pan milczy, Pan nie zwraca na mnie uwagi, Pan mnie nie słyszy. Spojrzyj na Jezusa. To właśnie w Nim dostaliśmy zapewnienie, że Bóg jest z nami po wszystkie wieki, że Bóg jest Emmanuelem, to znaczy 'Bogiem z nami'. Słowa Pana nie są obietnicą bez pokrycia. Dowód jest widoczny na krzyżu. Jezus cierpiał nieludzko za ciebie, jakżeby teraz miał Cię zapomnieć? Bóg jest przy Tobie. Jest właśnie teraz, w tej chwili, gdy tak wiele spraw nurtuje Ci serce. On jest. To Ty nie zapominaj. Błogosławionej niedzieli '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form