Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 2 października 2014

Przyjaciel Stróż

Tak mówi Pan: Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Nie sprzeciwiaj się mu w niczym, gdyż nie przebaczy waszych przewinień, bo imię moje jest w nim. Jeśli będziesz wiernie słuchał jego głosu i wykonywał to wszystko, co ci polecam, będę nieprzyjacielem twoich nieprzyjaciół i będę odnosił się wrogo do odnoszących się tak do ciebie. 
Masz kontakt ze swoim Aniołem Stróżem? To niesamowite szczęście mieć takich przyjaciół. Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele Im zawdzięczamy. Pan mówi Ci bardzo wyraźnie: Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Twój Anioł otwiera Cię na Bożą miłość. Wystarczy, że podejmiesz świadomą współpracę z Nim, zobaczysz, jak wiele dobra zacznie się dziać. Dziś, we wspomnienie naszych Aniołów, uwielbiaj Boga wraz z Twoim Przyjacielem. Niech ten dzień będzie wyjątkowy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form