Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 3 stycznia 2019

Bądź wierny aż do śmierci


Nazajutrz Jan zobaczył Jezusa, nadchodzącego ku niemu, i rzekł: „Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata. To jest Ten, o którym powiedziałem: "Po mnie przyjdzie mąż, który mnie przewyższył godnością, gdyż był wcześniej ode mnie". Ja Go przedtem nie znałem, ale przyszedłem chrzcić wodą w tym celu, aby On się objawił Izraelowi". Jan dał takie świadectwo: "Ujrzałem Ducha, który jak gołębica zstępował z nieba i spoczął na Nim. Ja Go przedtem nie znałem, ale Ten, który mnie posłał, abym chrzcił wodą, powiedział do mnie: "Ten, nad którym ujrzysz Ducha zstępującego i spoczywającego nad Nim, jest Tym, który chrzci Duchem Świętym". Ja to ujrzałem i daję świadectwo, że On jest Synem Bożym”.
Otwarcie na Ducha Świętego pozwala odczytać czas łaski. Jan nie znał Jezusa, ale rozpoznał Go, bo był wierny Bogu. I właśnie wierność jest gwarantem naszej współpracy z Duchem. Nie ma co ograniczać wiary do emocji, potrzeb, zachcianek. Liczy się wierność decyzji. Jeśli uznałem, że idę za Chrystusem, to idę, nawet wtedy, gdy jest pod górkę, gdy sypie śnieg, gdy wieje wiatr i gdy wydaje mi się, że nie dam już rady. Idę, bo pozostaję wierny '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form