Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 9 czerwca 2019

Więcej niż wszystko


Jezus powiedział do swoich uczniów: "Jeżeli Mnie miłujecie, będziecie zachowywać moje przykazania. Ja zaś będę prosił Ojca, a innego Parakleta da wam, aby z wami był na zawsze. Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go i przyjdziemy do niego, i mieszkanie u niego uczynimy. Kto nie miłuje Mnie, ten nie zachowuje słów moich. a nauka, którą słyszycie, nie jest moja, ale Tego, który Mnie posłał, Ojca. To wam powiedziałem, przebywając wśród was. A Paraklet, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem".
Czy rzeczywiście Duch Paraklet nauczy nas wszystkiego? Czy dobre przyjęcie Jego darów skutkuje absolutną znajomością chemii? Tak łatwo nie będzie. Duch Święty jest Duchem Prawdy. Prawda zaś jest wszystkim, co potrzebne do zbawienia. Duch Pana właśnie o to dba w naszym życiu. On chce, byśmy wiedzieli wszystko, co potrzebne w przyjęciu daru zbawienia. To jest wszystko, to jest więcej niż wszystko, bo dotyczy życia wiecznego '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form