Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 5 lipca 2013

Z wizytą u Lekarza

Gdy Jezus siedział w domu za stołem, przyszło wielu celników i grzeszników i siedzieli wraz z Jezusem i Jego uczniami. Widząc to, faryzeusze mówili do Jego uczniów: Dlaczego wasz Nauczyciel jada wspólnie z celnikami i grzesznikami? On, usłyszawszy to, rzekł: Nie potrzebują lekarza zdrowi, lecz ci, którzy się źle mają. Idźcie i starajcie się zrozumieć, co znaczy: Chcę raczej miłosierdzia niż ofiary. Bo nie przyszedłem powołać sprawiedliwych, ale grzeszników.
 Jeśli martwisz się, że nie widać w Tobie żadnej poprawy, że wciąż borykasz się z różnymi grzechami, że w zasadzie to wcale się nie zmieniasz i że ciągle te same słabości, to możesz dziś bardzo się ucieszyć. Pan Jezus przyszedł właśnie do Ciebie. Tylko wtedy, kiedy zobaczysz w sobie grzesznika, zatęsknisz za miłosierdziem i pozwolisz Jezusowi działać w Twoim życiu. Człowiek uważający się za doskonałego nie potrzebuje Boga, bo sam sobie wystarcza. Natomiast świadomość grzechu, może otworzyć nas na łaskę przebaczenia. Nie mówię, że masz zgadzać się na własną słabość, ale że nie musisz z powodu grzechu dramatyzować. Dramatem tak naprawdę jest zgoda na życie w grzechu. Otwórz swoje serce dla Boga i powiedz Mu: Panie przyjdź i ulecz mnie, grzesznika. Niech ten dzień należy do Jezusa '+' ks. Adam

2 komentarze:

  1. No super,aż mi lżej na sercu, już mam dość a w nie których momentach już się poddawałam i wmawiałam se że nie dam sobie rady, a tu tak pięknie Ksiądz pisze, normalnie serce się raduje jak się czyta;;) CHWAŁA PANU

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form