Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 17 lipca 2014

Słodkie jarzmo

W owym czasie Jezus przemówił tymi słowami: Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.
Na jarzmie wołów prorok Elizeusz złożył ofiarę Panu na znak przyjęcia prorockiego powołania. Najpełniej powołanie wypełnił Syn, bo Jego pokarmem było pełnienie woli Najwyższego. Odtąd nasze powołanie ma swój udział w Jego powołaniu, dlatego jarzmo staje się lekkie i słodkie. Poprzez cichość i pokorę i Ty możesz poczuć tę słodycz '+' ks. Adam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form