Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 7 października 2019

Koronka do św. Palestynki

Z radością informuję, że została zatwierdzona Koronka do św. Palestynki. Zapraszam do modlitwy:

Koronka ku czci św. Marii od Jezusa Ukrzyżowanego
(do odmawiania na koronce do Ducha Świętego)
 
Na początku

Ojcze Nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…

Na dużych paciorkach
Święta Palestynko, oddana w pełni Duchowi Jezusa, / prowadź mnie drogą wiary, nadziei i miłości.


Na małych paciorkach (7 razy)
Pokorna służebnico Ducha Świętego, /
naucz mnie szukać samego Boga.

Na zakończenie
Duchu Święty, natchnij mnie
Miłości Boża, pochłoń mnie;
Po prawdziwej drodze prowadź mnie;
Maryjo, Matko moja, spójrz na mnie;
Z Jezusem, błogosław mnie;
Od wszelkiego zła, od wszelkiej iluzji,
od wszelkiego niebezpieczeństwa, zachowaj mnie! Amen.

Święta Mario od Jezusa Ukrzyżowanego / naucz nas czcić Boga w Duchu i prawdzie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form