Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 16 grudnia 2015

Nie ma innego

Ja jestem Pan, i nie ma innego. Ja tworzę światło i stwarzam ciemności, sprawiam pomyślność i stwarzam niedolę. Ja, Pan, czynię to wszystko. Niebiosa, wysączcie z góry sprawiedliwość i niech obłoki z deszczem ją wyleją! Niechajże ziemia się otworzy, niechaj zbawienie wyda owoc i razem wzejdzie sprawiedliwość! Ja, Pan, jestem tego Stwórcą. Albowiem tak mówi Pan, Stworzyciel nieba, On Bóg, który ukształtował i wykończył ziemię, który ją mocno osadził, który nie stworzył jej bezładną, lecz przysposobił na mieszkanie: Ja jestem Pan i nie ma innego. Czyż nie Ja jestem Panem, a nie ma innego Boga prócz Mnie? Bóg sprawiedliwy i zbawiający nie istnieje poza Mną. Nawróćcie się do Mnie, by się zbawić, wszystkie krańce świata, bo Ja jestem Bogiem, i nikt inny! Przysięgam na Siebie samego, z moich ust wychodzi sprawiedliwość, słowo nieodwołalne. Tak, przede Mną się zegnie wszelkie kolano, wszelki język na Mnie przysięgać będzie, mówiąc: Jedynie u Pana jest sprawiedliwość i moc. Do Niego przyjdą zawstydzeni wszyscy, którzy się na Niego zżymali. W Panu uzyska swe prawo i chwały dostąpi całe plemię Izraela.
Właściwie pierwsze zdanie jest początkiem i dopełnieniem. Jeśli dobrze się w nie wczytamy, jeśli je przyswoimy, zaakceptujemy i wreszcie pokochamy, to mamy w sobie światło: Ja jestem PAN, NIE MA innego, NIE MA! Tylko Bóg jest prawdziwym Panem - nie kapryśnym władcą, czy zwierzchnikiem, nie pracodawcą, jest Panem, który zna Cię od początku do końca. Chce Cię mieć blisko Siebie. Nie po to, by Ci coś udowodnić, ale by Cię zbawić, czyli, by Cię uczynić szczęśliwym na wieki. Nikt inny tego nie zrobi '+' ks. Adam

P.S. Odmów koronkę za nieuleczalnie chorych. Powiedz komuś dobre słowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form