Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 21 kwietnia 2021

Jeszcze raz

Jezus powiedział do ludu: „Jam jest chleb życia. Kto do Mnie przychodzi, nie będzie łaknął; a kto we Mnie wierzy, nigdy pragnąć nie będzie. Powiedziałem wam jednak: Widzieliście Mnie, a przecież nie wierzycie. Wszystko, co Mi daje Ojciec, do Mnie przyjdzie, a tego, który do Mnie przychodzi, precz nie odrzucę, ponieważ z nieba zstąpiłem nie po to, aby czynić swoją wolę, ale wolę Tego, który Mnie posłał. Jest wolą Tego, który Mię posłał, abym ze wszystkiego, co Mi dał, niczego nie stracił, ale żebym to wskrzesił w dniu ostatecznym. To bowiem jest wolą Ojca mego, aby każdy, kto widzi Syna i wierzy w Niego, miał życie wieczne. A Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym”.
Posłuszeństwo wobec Ojca naznacza każdy krok Syna Bożego. Ono naprawia ludzkie nieposłuszeństwo. Niesamowite, jak w życiu Jezusa, nawet w drobnych szczegółach, w pewien sposób powtarza się nasza historia, ale oczyszczona z wszelkiego brudu i zła. Jezus doświadcza na Sobie życia każdego człowieka, a przez swoje posłuszeństwo, przez swoją miłość i pragnienie wypełnienia woli Ojca, naprawia wszystko. I na tym polega nowe stworzenie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form