Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 27 kwietnia 2013

Dzieła Pana

Kto we Mnie wierzy, będzie także dokonywał tych dzieł, których Ja dokonuję, owszem, i większe od tych uczyni, bo Ja idę do Ojca. A o cokolwiek prosić będziecie w imię moje, to uczynię, aby Ojciec był otoczony chwałą w Synu. O cokolwiek prosić mnie będziecie w imię moje, Ja to spełnię. Pewnie trudno Ci uwierzyć w te słowa. Może pomyślisz, że to taka wyidealizowana sielanka. A przecież życie to życie, problemy to problemy. A Pan chce Ci powiedzieć, że dzisiaj także czyni wielkie dzieła. To właśnie dzisiaj Pan wysłuchuje Twojej prośby. Jeśli napotka na mur Twej wolności, bo jest trudno, bo wiem lepiej, bo życie to nie bajka, to przecież Cię nie będzie zmuszał. Każdy, kto wierzy w Niego, będzie świadkiem cudu. Zacznij wierzyć. Bez wahania, bez zbędnych pytań, bez kalkulacji, bez żadnych 'ale', zacznij wierzyć dzisiaj '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form