Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 24 kwietnia 2013

Opaleni Bogiem

Ja przyszedłem na świat jako światło, aby każdy, kto we Mnie wierzy, nie pozostawał w ciemności. Warto uświadamiać sobie, że Pan troszczy się o nas. Jest naszym światłem, oświetla naszą drogę, rozgrzewa nasze serca. My chcemy ciągle coś robić, poczuć, że nad wszystkim mamy kontrolę, wszystko chcemy mieć poukładane, zaszufladkowane, także Boga. A On zachęca, byśmy wystawili się na Jego miłość, jak wystawiamy twarz na pierwsze w tym roku wiosenne słońce. Odłóż dzisiaj na bok wszystkie zmartwienia, lęki, wątpliwości. Duch Święty działa w Kościele i działa w Twoim życiu - On wszystko zaplanował, pozwól Mu działać '+' ks. Adam

2 komentarze:

  1. Jeszcze miesiąc temu wydawało mi się że moje życie jest ''poukładane". Wydawało mi się, że postawiłam Boga na pierwszym miejscu i to wystarczy. Nie wiem czy to Duch Święty zaplanował czy to przyczyna moich niewłaściwych wyborów ale teraz ta układanka mi się sypie i kiedy już wydaje mi się że wiem jak ją poukładać to znowu sama ją rujnuję.Mam jednak nadzieję, żę dzięki łasce Bożej uda mi się dokonać właściwych wyborów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi dokonać oceny na bazie ogólnych stwierdzeń. Jedno jest pewne - nawet już pomijając to się zdarzyło, a skupiając się na tym, co dzisiaj - Pan Bóg potrafi poskładać nawet najbardziej porozrzucane klocki. Nie trać ufności, wiem, że jest to trudne, ale zaryzykuj, tym razem nie układaj nic na siłę, tylko pozwól działać Bogu. Różne trudności, przeszkody często wplecione są przez Boga w Jego plan tak, by człowiek oddał chwałę Jemu, a nie skupiał się na swojej mądrości i sile. Pozostaję w modlitwie

      Usuń

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form