Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 14 kwietnia 2013

Ty wszystko wiesz

Rzekł Jezus do Szymona Piotra: Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie więcej aniżeli ci? Odpowiedział Mu: Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego: Paś baranki moje. I znowu, po raz drugi, powiedział do niego: Szymonie, synu Jana, czy miłujesz Mnie? Odparł Mu: Tak, Panie, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego: Paś owce moje. Powiedział mu po raz trzeci: Szymonie, synu Jana, czy kochasz Mnie? Zasmucił się Piotr, że mu po raz trzeci powiedział: Czy kochasz Mnie? I rzekł do Niego: Panie, Ty wszystko wiesz, Ty wiesz, że Cię kocham. Rzekł do niego Jezus: Paś owce moje. Najpiękniejsze wyznanie człowieka - Panie, Ty wszystko wiesz. Zauważ, że można zdobyć się na takie słowa, dopiero wtedy gdy doświadczy się Miłości miłosiernej, to zaś jest możliwe, gdy uświadomimy sobie nasz grzech. Ten bardziej kocha, komu więcej odpuszczono. Piotr nosił w sobie ból trzykrotnej zdrady Jezusa, ale zobaczył Jego miłosierne oczy i dlatego mógł odpowiedzieć z pokorą i miłością - Ty wszystko wiesz, Ty wiesz, że Cię kocham. Postaraj się, by już dzisiaj wyznać Panu - Ty wszystko wiesz. Miłej niedzieli '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form