Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

wtorek, 28 maja 2013

Chwała Chrystusowi

Piotr powiedział do Jezusa: Oto my opuściliśmy wszystko i poszliśmy za Tobą. Jezus odpowiedział: Zaprawdę, powiadam wam: Nikt nie opuszcza domu, braci, sióstr, matki, ojca, dzieci i pól z powodu Mnie i z powodu Ewangelii, żeby nie otrzymał stokroć więcej teraz, w tym czasie, domów, braci, sióstr, matek, dzieci i pól, wśród prześladowań, a życia wiecznego w czasie przyszłym. Zadziwiająca zbieżność. Skądinąd nie towarzyszy mi dzisiaj piotrowa myśl, że coś opuściłem. Może dlatego, że nieustannie doświadczam, jak Pan wynagradza stokrotnie. Nie myślę też o tym, że poszedłem za Panem, choć myśl ta napełnia pokojem. Nie myślę o życiu wśród prześladowań, ani nawet o przyszłej nagrodzie. Klękam dzisiaj przed Bogiem, powtarzając niezgrabnie: 'Bądź uwielbiony'. Myślę o Was, bo wiem, że Jezus niczego mi dzisiaj nie odmówi. Proszę, byście wciąż byli otwarci na Jego wołanie. Dziękuję Wam za modlitwę, za Waszą życzliwość, jedność, wspólne wzrastanie a przede wszystkim za to, że chcecie należeć do Chrystusa, któremu chwała i cześć na wieki wieków. Mocą Jezusowego kapłaństwa z serca błogosławię. W Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. ks. Adam

Za chwilę, o 6.00, stanę przy ołtarzy, by wśród uwielbienia, przedstawić Panu Was i wasze serca.
A jako że nie sposób mi się dzisiaj wypowiedzieć (dziwne?), to niech przemówi poeta - ks. J. Twardowski

Własnego kapłaństwa się boję,
własnego kapłaństwa się lękam

i przed kapłaństwem w proch padam,
i przed kapłaństwem klękam

W lipcowy poranek mych święceń
dla innych szary zapewne
jakaś moc przeogromna
z nagła poczęła się we mnie

Jadę z innymi tramwajem
biegnę z innymi ulicą

nadziwić się nie mogę
swej duszy tajemnicą



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form