Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 2 maja 2013

Pełna radość

Wytrwajcie w miłości mojej! Jeśli będziecie zachowywać moje przykazania, będziecie trwać w miłości mojej, tak jak Ja zachowałem przykazania Ojca mego i trwam w Jego miłości. To wam powiedziałem, aby radość moja w was była i aby radość wasza była pełna. Zdarza się patrzeć na przykazania jak na listę różnych zobowiązań, zakazów i poleceń, niemożliwych do spełnienia dla zwykłego śmiertelnika. Rodzą się zatem wątpliwości, czy to wszystko w ogóle ma sens, no bo jak w dzisiejszym świecie żyć według nauki absolutnie nie z tego świata. A jednak Pan cierpliwie przypomina, że zachowywanie przykazań jest czytelnym znakiem trwania w Jego miłości i z niej wypływa. Przykazania masz odczytywać w miłości, w innym razie nigdy nie staną się dla Ciebie prawem wolności. Będą obowiązkiem, ale nigdy znakiem dobroci Boga i Jego bliskości. Wypełnianie woli Pana, poprzez gorliwe wczytywanie się w treść przykazań, przyniesie Ci pełną radość, za którą tak tęsknisz. Pozwól Jezusowi, by obdarzył Cię swoją radością '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form