Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

czwartek, 23 maja 2013

Poślij mnie

I usłyszałem głos Pana mówiącego: "Kogo mam posłać? Kto by Nam poszedł?" Odpowiedziałem: "Oto ja, poślij mnie!". Prorok Ozeasz daje Ci wyśmienity przykład przylgnięcia do Boga. To normalne, że człowiek czuje pewne obawy, strach, ma świadomość, że przekracza to jego możliwości i siły. Przychodząc do Boga, dotykamy tajemnicy wielkości i potęgi, stąd poczucie ziarnka piasku wobec nieogarnionego Majestatu. Powodzenie naszej misji nie zależy jednak od naszej siły, ale płynie od Pana. W dzisiejszej Ewangelii Pan Jezus przypomina, że to On złożył się w Ofierze za nas i to On daje siłę, by odpowiedzieć drżącym głosem: Oto ja, poślij mnie. Nie bój się podjąć życia w wielkoduszny sposób. Wiem, że jest ciężko, zwłaszcza jeśli czujesz się samotny, opuszczony, bezsilny. Resztkami sił zawołaj z głębi serca: oto ja. Pan na pewno Cię usłyszy '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form