Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

sobota, 10 sierpnia 2013

Służba u Sługi

A kto by chciał Mi służyć, niech idzie za Mną, a gdzie Ja jestem, tam będzie i mój sługa. A jeśli ktoś Mi służy, uczci go mój Ojciec.
Nasz Pan nie tylko zaprasza nas do Siebie, ale też wskazuje konkretną drogę. Służba u Niego nie jest spełnianiem zachcianek kapryśnego władcy, ale wejściem na Jego drogę. Jezus pierwszy podjął drogę służby, drogę posłuszeństwa i miłości a teraz zaprasza nas do wstępowania w Jego ślady. Zachęcam, byś wybrał sobie jakiś fragment Ewangelii i naśladował Pana w tym miesiącu w tej konkretnej scenie, wydarzeniu, słowach. Zobaczysz, jak wiele może się zmienić '+' ks. Adam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form