Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

piątek, 16 grudnia 2016

Prawdziwe Światło

Jezus powiedział do Żydów: „Wysłaliście poselstwo do Jana i on dał świadectwo prawdzie. Ja nie zważam na świadectwo człowieka, ale mówię to, abyście byli zbawieni. On był lampą, co płonie i świeci, wy zaś chcieliście na krótki czas radować się jego światłem. Ja mam świadectwo większe od Janowego. Są to dzieła, które Ojciec dał Mi do wykonania; dzieła, które czynię, świadczą o Mnie, że Ojciec Mnie posłał”.
Coś w tym jest. Próbujemy nasycić nasze głody byle ochłapem i dziwimy się, że boli nas brzuch, że mamy niestrawność. Prawdziwe światło jest jedno i tylko na nie warto czekać. Nie na to, które nam się wydaje światłem, ale na to, które jest nim rzeczywiście. Trudno rzeczywiście rozeznać, ale nie jest to niemożliwe. Warto się starać. Warto podejmować wysiłek. Światło czeka na Ciebie '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form