Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

poniedziałek, 19 grudnia 2016

W milczeniu

Odpowiedział mu anioł: Ja jestem Gabriel, który stoję przed Bogiem. A zostałem posłany, aby mówić z tobą i oznajmić ci tę wieść radosną. A oto będziesz niemy i nie będziesz mógł mówić aż do dnia, w którym się to stanie, bo nie uwierzyłeś moim słowom, które się spełnią w swoim czasie. Lud tymczasem czekał na Zachariasza i dziwił się, że tak długo zatrzymuje się w przybytku. Kiedy wyszedł, nie mógł do nich mówić, i zrozumieli, że miał widzenie w przybytku. On zaś dawał im znaki i pozostał niemy. A gdy upłynęły dni jego posługi kapłańskiej, powrócił do swego domu. Potem żona jego, Elżbieta, poczęła i pozostawała w ukryciu przez pięć miesięcy. Tak uczynił mi Pan - mówiła - wówczas, kiedy wejrzał łaskawie i zdjął ze mnie hańbę w oczach ludzi.
Ciekawy znak, dany Zachariaszowi. Przestaje mówić. Być może także dlatego, żeby wreszcie zaczął słuchać tego, co mówi Pan. Niesamowite wskazanie na ostatnie dni Adwentu. Mówimy do Pana, pytamy, odpowiadamy, głośno myślimy, snujemy plany. A tu już ostatni dzwonek, by zacząć słuchać. Św. Ireneusz powiedział, że cisza jest źródłem Słowa. By usłyszeć Boga, trzeba zanurzyć się w ciszy. Najpierw w tej zewnętrznej, trzeba po prostu zamilknąć, ale daleko bardziej w tej wewnętrznej: uciszyć swoje serce, swoją duszę i wsłuchać się Boga, by potem pozostać Mu posłusznym '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form