Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

środa, 7 grudnia 2016

Trudno i słodko

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie.
W życie każdego z nas jest wpisane jarzmo. Co ciekawe, próbujemy od niego uciec, staramy się uwolnić, a ono tym bardziej nam ciąży. Dlatego że nie czynimy go jezusowym. Tylko jarzmo Pana jest słodkie. Jeśli nie oddajesz Mu swego ciężaru, to dlaczego oczekujesz, że stanie się lekki? Wiesz, ważne jest, żeby cały czas się uczyć. Nie jesteśmy zaprogramowani niewolniczo. Możemy się na bieżąco aktualizować. Ale, wciąż do tego wracam, decyzja jest Twoja '+' ks. Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form