Modlitwa o uzdrowienie

Dla tych, którzy chcą włączyć się w modlitwę o uzdrowienie za przyczyną śp Alicji, info TUTAJ

niedziela, 28 lutego 2021

Ciszo Hostii Świętej

Ciszo Hostii Świętej, ogarnij mnie.

Ukrycie Hostii Świętej, spowij mnie.

Pokoro Hostii Świętej, osłoń mnie.

Ubóstwo Hostii Świętej, bądź dla mnie wszystkim.

Czystości Hostii Świętej, obmyj mnie.

Blasku Hostii Świętej, oświeć mnie.

Twarzy ukryta w Hostii Świętej, objaw mi się.

Płonące Serce w Hostii Świętej, zapal mnie Twoją miłością.

 

O Hostio Święta, żywe Ciało i Krwi Baranka złożonego w ofierze, uwielbiam Cię.

O Hostio Święta, żywe Ciało i Krwi Baranka złożonego w ofierze, ofiaruję Cię Ojcu.

O Hostio Święta, żywe Ciało i Krwi Baranka złożonego w ofierze, błagam, zjednocz mnie z Tobą teraz i w godzinę mojej śmierci. Amen.


2 komentarze:

Dziękuję za Twoje Słowo. Niech Cię Pan prowadzi.

Free Contact Form